ALS ALLES MOET KLOPPEN

Prachtig gelegen aan de rand van de Veluwe, net ten noorden van Amersfoort, vindt u Golden Tulip Ampt van Nijkerk. Een modern 4-sterrenhotel met uitgebreide zakelijke faciliteiten.

Hotel Ampt van Nijkerk beschikt over 16 multifunctionele zalen voor allerlei soorten bijeenkomsten. Van vergadering of een intieme receptie tot een symposium of feest. Wij denken graag met u mee over de invulling van uw bijeenkomst en kunnen ook de hele organisatie uit uw handen nemen. Wij zorgen ervoor dat het u en uw gasten aan niets ontbreekt!

Wilt u overnachten, dan kunt u kiezen uit verschillende soorten hotelkamers. Deze zijn allemaal standaard voorzien van een flatscreen-tv en gratis Wifi.

Onze hotelgasten maken bovendien gratis gebruik van de luxe spafaciliteiten zoals zwembad, sauna en Turkse stoombad. Tevens kunnen onze hotelgasten gebruik maken van ons solarium (tegen betaling).

Toch nog even werken? De Businesscorner in ons hotel is de perfecte locatie voor een korte meeting. Hier kunt u ook in alle rust ongestoord werken. Dan kunt u nog even de laatste puntjes op de ‘i’ zetten.

Naast gastvrijheid speelt eten en drinken ook een grote rol. De liefde gaat door de maag! Bij ons kunt u kiezen voor klassieke catering of smaakvol à la carte dineren in ons restaurant de Patio. Onze enthousiaste keukenbrigade staat voor u klaar. Zij werken met eerlijke en lokale producten. Alles wordt vers en met aandacht bereid. Onze koks hebben liefde voor het vak en dat proef je!

Daarom Golden Tulip Ampt van Nijkerk:

• Persoonlijke service staat bij ons voorop.
  • Enthousiaste, ervaren en gastgerichte medewerkers.
  • Centrale ligging in Nederland en goed bereikbaar via de A1 em de A28.
  • 110 kamers en suites op 4-sterren niveau.
  • Spa facaliteiten; zwembad, sauna, Turks stoombad en solarium.
  • 16 mulitfunctionele zalen met direct daglicht en sommige zalen met privé terras.
  • Gratis parkeergelegenheid op eigen terrein.
  • Restaurant met gezellige lounge, bar en binnentuin terras.
  • Diverse mogelijkheden voor buitenactiviteiten.
  • Gratis WiFi beschikbaar in openbare ruimte, hotelkamers en zalen.