Ontdek Golden Tulip Ampt van Nijkerk, waar natuur en comfort samenkomen
Verscholen tussen het groen van de Veluwe, vlak boven Amersfoort, verwelkomt Golden Tulip Ampt van Nijkerk haar gasten in een sfeervolle omgeving.

Prachtig gelegen, heerlijk genieten
Aan de rand van de Veluwe
Prachtig gelegen aan de rand van de Veluwe, net ten noorden van Amersfoort, vindt u Golden Tulip Ampt van Nijkerk. Een moderne 4-sterrenhotel omgeven door de rust en natuur van één van de mooiste natuurgebieden van Nederland.
Geniet van uitgestrekte bossen, heidevelden en de frisse buitenlucht. Keer daarna terug naar het comfort van ons hotel.
De perfecte basis voor een ontspannen verblijf in het groen.
Verschillende soorten kamers
Wilt u overnachten, dan kunt u kiezen uit verschillende soorten hotelkamers. Deze zijn allemaal standaard voorzien van een flatscreen-tv en gratis Wifi.
Onze hotelgasten maken bovendien gratis gebruik van de luxe spa faciliteiten zoals zwembad, sauna en Turkse stoombad. Tevens kunnen onze hotelgasten gebruik maken van ons solarium (tegen betaling).


Faciliteiten voor elk soort verblijf
Hotel Ampt van Nijkerk beschikt over 16 multifunctionele zalen voor allerlei soorten bijeenkomsten. Van vergadering of een intieme receptie tot een symposium of feest.
Bij ons kunt u kiezen voor klassieke catering of smaakvol à la carte dineren in ons restaurant de Baron. Onze enthousiaste keukenbrigade staat voor u klaar. Zij werken met eerlijke en lokale producten. Alles wordt vers en met aandacht bereid. Onze koks hebben liefde voor het vak en dat proef je!





Benieuwd wat anderen van Golden Tulip Ampt van Nijkerk vinden?
Op platforms zoals TripAdvisor, Zoover en Booking.com delen onze gasten hun verblijfservaring.
Bekijk de beoordelingen en ontdek wat u kunt verwachten.

Mooi rustig hotel en goede service.
Personeel was erg vriendelijk. Het hotel ligt op de Veluwe waardoor je mooi kunt fietsen. Super groot complex voor vele doeleinden geschikt.
Vele mogelijkheden om je te vermaken tijdens je verblijf.
Greta A.
Vriendelijk en Gastvrij Hotel
Wij zijn er 2 overnachtingen geweest. De gastvrijheid en de vriendelijkheid van het personeel viel ons gelijk op. Het hotel was keurig en er werd goed omgegaan met de corona maatregelingen. Het ontbijt en het diner was heel erg lekker. de kamer met klein koelkastje en airco was zeer aangenaam. Wij zijn van plan om nog eens terug te keren bij het Ampt van Nijkerk. erg goed bevallen.
Eric de Wolff




