OVERNACHTEN

Golden Tulip Ampt van Nijkerk is een prachtig viersterren hotel in Nijkerk. Of u nu om zakelijke redenen of in uw vrije tijd bij ons bent, wij zorgen ervoor dat het u tijdens uw verblijf aan niets ontbreekt. Ons hotel beschikt over 110 kamers en suites, welke zijn onderverdeeld in 48 comfort kamers, 50 Superior kamers, 10 Junior suites en 2 Bruidssuites.

Alle kamers en suites zijn ruim van opzet, voorzien van alle denkbare gemakken. Natuurlijk kunt een keuze maken in 1-persoonskamers, familiekamers en kamers met enkele bedden of 2-persoonbed (twin of double).  Op basis van beschikbaarheid kunt u tevens kiezen voor een kamer met balkon, terras of uitzicht op onze sfeervolle binnentuin.

Beste beschikbare prijs…
Wij werken  met een best beschikbare prijsstructuur. Dit geeft u als gast de garantie dat u op het moment van boeken de beste beschikbare en dus ook de laagste prijs betaalt voor uw hotelkamer. Wij brengen geen reserveringskosten in rekening, daarom kunnen wij u de laagste prijs garanderen.
Bij ons boekt u tevens direct en voordelig online.