HOTELINFORMATIE A TOT Z

• Receptie diensten
  • Schoonmaakdiensten

Activiteiten omgeving
Benieuwd naar onze omgeving en activiteiten in de omgeving? Neem dan hier een kijkje.

Ampt van Nijkerk
140 kamers en suites op viersterren niveau, restaurant De Baron, lounge en bar De Patio, binnentuin met terras, 16 multifunctionele zalen.

Betaalwijzen
American Express, MasterCard, VISA, Maestro, PIN en contant.

Beste beschikbare prijs
Wij werken met een best beschikbare prijsstructuur. Dit geeft u als gast de garantie dat u op het moment van boeken de beste beschikbare en dus ook de laagste prijs betaalt voor uw hotelkamer.

Eten & drinken
Restaurant (à la carte), bar en lounge en binnentuin met terras. Wij serveren ontbijt, lunch(pakket), diner en room service.

Fietsverhuur en overdekte fietsenstalling
Wij verhuren (elektrische) fietsen. Vooraf reserveren noodzakelijk. We beschikken tevens over een overdekte fietsenstalling.

Gemeentelijke heffing
Toeristenbelasting € 2,20 per persoon per nacht wordt bij incheck in rekening gebracht.

Huisdieren
Huisdieren zijn op verzoek toegestaan, op onze superior kamers. Toeslag € 20,00 per nacht.

Inchecken en uitchecken
Inchecken dagelijks vanaf 15:00 uur
Uitchecken dagelijks voor 11.00 uur

Op basis van beschikbaarheid kunt u eventueel een early check-in reserveren of een late-check out. Tarieven variëren, voor meer informatie kunt u contact opnemen met de receptie (info@goldentulipamptvannijkerk.nl of telefonisch via 033-2471616.)

Internet
U kunt kosteloos gebruik maken van ons WiFi netwerk in openbare ruimte, hotelkamers en zalen.

Kinderen
Twee kinderen tot 3 jaar verblijven gratis kamer van de ouders. Babybedje (tot 2 jaar) € 8,50 per nacht.Kinderen 4 tot 11 jaar betalen € 22,50 per nacht voor extra bed inclusief ontbijt. Oudere kinderen betalen € 40,00 per nacht inclusief ontbijt) voor een extra bed. Op basis van beschikbaarheid en vooraf reserveren noodzakelijk.

Mindervalide
Ons hotel is rolstoelvriendelijk en wij beschikken over een hotelkamer die is aangepast voor mindervaliden. De sauna, het Turks stoombad en het solarium zijn niet bereikbaar voor mindervaliden vanwege een trap.

Hotel: 24/7
– Kleine kaart en lunch dagelijks: 12:00 – 17:00 uur.
– Diner: maandag t/m zaterdag 18:00 – 21:00 uur & zondag 12:00 – 20:00 uur.

Lounge en bar De Patio: 08:00 – minimaal 23:00 uur

Parkeren
Gratis parkeergelegenheid op eigen terrein, met mogelijkheid voor 44 elektrische auto’s. Vooraf reserveren niet nodig.

Receptie diensten
24-uurs receptie, versneld in- en uitchecken, bagageopslag, persoonlijk in- en uitchecken, fietsverhuurservice en kopieerservice.

Schoonmaakdiensten
Stomerij, wasserij, strijkplank en strijkijzer beschikbaar via de receptie en dagelijkse schoonmaak.